Dag van vertrek naar Lanzarote december 2018.

We zijn er weer weg van!

Vanmorgen om 2.30 uur liep de wekker af.
En dus een koffie om wakker te worden want ja heb wat meer tijd nodig tegenwoordig, ons klaar maken voor vertrek laatste spullen in de koffer.
Om 4.15 uur zou de taxi komen.
We zijn op tijd naar beneden gegaan en ja de taxi wat stipt op tijd.

Met een poep en een scheet zaten we in Eindhoven vliegveld,sjee wat reed de chauffeur er overheen,wilde vast naar huis en naar bed.

We werden eruit gegooid en konden het vliegveld binnen thuis hadden we de boarding passen al uitgeprint en konden zelf de koffers op de band kwakken en hup daar kwam de sticker voor de koffer ff plakken en daag koffers.

Lekker vliegveld trouwens Eindhoven.
Hier ook kerstsfeer.

Door douane dat ging ook allemaal lekker vlot.

Er stonden 4 vliegtuigen van Transavia.

Om ongeveer 7.06 uur gaan we de lucht in en hebben een heerlijke rustige vlucht, zitten op rij 6 en ieder aan een gangpad niks mis mee.

Een vlucht van 4 uur en 5 min.
Om 10.10 uur landen we dan op Lanzarote,het is hier een uurtje vroeger dan in Nederland.
De koffers waren er zo en dan naar buiten waar de zon zijn best deed en het al 24 gr was.

We bellen Margarita op want zij komt ons ophalen van het vliegveld,zij is de eigenaresse van het app.
Binnen een 15 min komt ze er al aanrijden koffers in de auto en we worden naar het app gebracht.

Daar kregen we uitleg en ze had ons nog verwend ook, in de koelkast een fles cava, blikjes bier geen van 2 is wat we drinken,een pak sap van ananas/appel,een grote kan water,een schaal met sinaasappels en snoepjes, en een boekje met gedichten, erg lief en een leuke binnenkomer.

Dan nu een rondje app.

Nadat we onze spullen binnen hadden zijn we eerst naar de supermarkt gelopen,poort uit en 1 minuutje lopen de supermarkt Spar en boulevard en strand.
De eerste levensbehoeften gehaald en daarna zijn de koffer gaan leeghalen en alles een plekje gegeven,inmiddels ligt er overal iets eigenlijk een beetje weinig kastruimte om de kleine dingen op te ruimen.

Muts mee voor een beetje kerstsfeer.

Lekker een stokbroodje gegeten en daarna aan de wandel gegaan.
Lekker op een terrasje gezeten en even moeten wennen aan de warmte haha!

Binnenplaats hier ziet er keurig uit,overal ligbedjes mooi zwembad helaas niet verwarmd.

En dan wat we onderweg met wandelen hebben gezien.

En nee dit verhaal is niet gelogen.

We zijn moe en gaan vanavond lekker op tijd pitten tot een volgende update!

1. Dat ging allemaal soepeltjes zeg! Heerlijk, en dan die warmte, hoe zalig! En jullie hebben toch niet gezegd "pfff wat is het heet joh..." haha!
    Mooie stek, geef mij de gegevens een keer door als je wil, klinkt allemaal goed, ook de service van het ophalen. Wellicht iets voor mij ook, ooit.
    Have fun! En stuur een beetje zon door als je wil, vandaag wederom niet gezien.

2. Fijn dat alles voorspoedig is verlopen👍Het ziet er allemaal top uit en 24 graden😱😱😱 heerlijk zeg. Beetje jaloers😘hahahaha. Geniet ervan lieverds

3. Wow dat ziet er mooi uit. Heel veel plezier

4. dacht dat ik al iets neer had geklad. maar zie nx whahaah.
    leuk zon binnenkomst zeg. erg attent. zie je niet vaak, bijna nooit..en dan die slotjes wat leuk..lieffies geniet er lekker van..

Op pad in eigen land.

Op pad in  En dat doen we. Ik heb me ooit eens ingeschreven bij Fletcher Hotels en dan krijg je met regelmaat aanbiedin...