Mucho viento

Hoy mucho viento.

Zondag 23 dec 2018.

De afgelopen dagen hebben we weer wat behoorlijk aan de conditie gewerkt.
En zijn ook lui geweest en lekker in de zon gelegen,de temp is ronduit goed te noemen 24 gr en volle zon.

Een prachtige wandeling met een schitterend groot strand en dan die blauwe lucht daar worden we heel blij van en nog meer omdat we zien dat het in Nederland grijs is.

En overal palmbomen dat is ook iets om blij van te worden.

De bank om te zitten daar wordt je niet blij van nou ik tenminste niet sjee zeg heb je geen hernia krijg je het wel,dus in de avond ben ik eerst bezig een 15 min met het verbouwen van de bank met kussen ect ect het werkt niet echt.

En nee ik ga niet laten zien wat voor bende ik ervan trap.Inmiddels begin ik wel te wennen aan het bed dat gaat steeds beter,dus er is nog hoop!

Vandaag zondag de 23ste.
Toen ik vanmorgen wakker werd dacht ik wat hoor ik allemaal,nou dat was de wind,het kiert hier en daar en dacht ik zal eens kijken hoe de was erbij hangt want gisteravond had ik een wasje gedaan,en ja hier en daar was iets gevallen.

Op zondag is er altijd markt in Teguise.

We vonden het een goed plan om daar eens te gaan kijken.
Dus naar de bus enkeltje voor 2 man 5.90 euro.
We hebben zo'n 50 min in de bus gezeten.
Daar aangekomen hele hordes mensen ze komen van heel het eiland naar deze markt en ik zag mijn geest al dwalen.
Godzijdank waren we er niet al te laat zodat we nog een beetje konden lopen.

Dan kom je op een gegeven moment in wat kleinere straatjes en dan krijg ik het benauwd wat je loopt over de koppen en als je maar 1.55 lang of klein bent dan krijg je dus al die klote rugzakken in je gezicht want de meeste mensen zijn langer dan 1.55.

We zijn een koffie gaan drinken en churros gaan eten en mmmm wat is dat toch lekker.

De spullen op de markt.
Zoals op iedere markt in Spanje,overal dezelfde spullen en voor iedereen is er wel wat te vinden.
Wij hadden niks nodig.

En een gore grillplaat geen idee wie zoiets zou kopen ik niet in ieder geval.

Teguise is normaal gesproken een slaperig plaatsje alleen op zondag dan niet,maar ik vond de deuren en gevels dan toch wel iets hebben.

En een paar mannetjes die muziek aan het maken waren.

En dat was de markt.
We gaan terug naar de bushalte en daar staat een rij van hier tot Tokio,we sluiten aan en wachten.
Tot er een Duitser aankomt en die zich er tussen wil persen,wij dachten ja duh mooi niet dus he, Theo zei even netjes dat ie toch maar naar "hinten"moest,staan er een paar Nederlanders achter ons die nog even zei dat ie de fiets van zijn oma nog had.

Dan kunnen we de bus in en moesten naar achteren omdat daar nog een zit plekje was,Theo ziet de opstap niet en stoot zijn scheenbeen gevolg stukkie vel kwijt en bloeden als een rund.

Eenmaal terug in Puerto del Carmen gaan we even kijken bij de zee want het gaat goed tekeer flinke golven.
Mooi om te zien.

Kusje erop!

We zijn nog even naar de Farmacia gegaan om speciale pleisters te kopen zodat we Theo zijn been een beetje kunnen bedekken.

Het was een heerlijke dag en dadelijk ga ik weer aan de klooi met de bank .

1. Ik blijf het zeggen, die blauwe lucht, die zon... och wat snak ik ernaar haha. Hier nog steeds grijs en grauw, al zo lang geen zonnetje meer gezien. Hoop op morgen, ze zeggen dat de zon erbij kan komen... hopelijk tijdens mijn lunchrondje op werk.
    Lekker dagje zo, ondanks de wind, hopelijk wordt die wel wat minder, want dat is gewoon niet fijn daar.
    Lieve foto, die laatste haha! Veel plezier nog!

2. Jullie hebben het heerlijk daar, genieten vh mooie weer. Ik ben ook altijd weg van die witte huisjes met groene en blauwe kozijnen en deuren.
    Fijne feestdagen ! 😘

3. Eindelijk tijd om wat te lezen. Wat mooi daar, zeker jullie uitzicht. En een heerlijke temperatuur hoor, dat is hier wel anders. Was het niet vreemd zo met kerst? Geniet ze!!

Op pad in eigen land.

Op pad in  En dat doen we. Ik heb me ooit eens ingeschreven bij Fletcher Hotels en dan krijg je met regelmaat aanbiedin...