zaterdag 9 februari 2019

Op pad in eigen land.







Op pad in 



En dat doen we.

Ik heb me ooit eens ingeschreven bij Fletcher Hotels en dan krijg je met regelmaat aanbiedingen in je mail,ik kijk er naar en doe er niks mee en verdwijnt dan zo weer in de prullenbak.
Maar gister kreeg ik ook een leuke aanbieding maar goed even gekeken en dus de prullenbak in en daarna de prullenbak geleegd en weg was ie!!!

We kregen het toch ineens in onze bol om iets in Nederland te doen.Zei tegen Theo ik had had had dus een leuke aanbieding gezien van Fletcher,een mooi arrangement,2x ontbijt buffet,dag van aankomst hoofdgerecht en een welkomstdrankje.
Waar is ie dan? Nou ja in de prullenbak en die is nu helemaal opgeruimd.
Op de site zelf zagen we deze aanbieding niet meer terug nou dan maar even een belletje.
Alles kon nog voor die prijs die ik had gezien geregeld worden, mooi doen we!



GEVONDEN!!!
Haha.

En dus gaan we nu voor 3 dagen op pad in eigen land.
Fletcher Hotel in Wolfheze,bij Arnhem in de buurt.





Ik heb wat recensies gelezen maarja er zijn natuurlijk altijd azijnzeikers bij enne wanneer zijn we nou eigenlijk in het hotel,want uiteraard willen we wel wat van de omgeving zien.

 We hebben een standaard kamer,er is een zwembadje overdekt.



 Vanuit het Hotel schijn je zo de bossen van de Veluwe in te lopen dacht is toch ook niet verkeerd.





Ik denk dat de kamer groter lijkt op de foto als dat het in werkelijkheid is,maar oke we kunnen douchen en slapen.



Ik denk zomaar dat er door ons niet gezwommen gaat worden, maar je weet nooit.

We vertrekken 18 feb en komen de 20ste weer terug.

Uiteraard de Veluwe op.





Misschien Arnhem en Nijmegen in maar we zien wel!

Wat we zeker wel gaan doen is naar Burgers Zoo.
Alles ligt lekker dichtbij het hotel,ideaal denk ik.



Maar ja dan ga je kijken voor tickets voor de dierentuin,we zijn en blijven toch Hollanders en willen gewoon het goedkoopste.
Dus zoeken op het net en ja hoor gevonden,bij het Kruidvat de goedkoopste kaartjes,15.95 pp.
Dus 2 besteld en vanmorgen kunnen uitprinten.
En dan lekker een dagje bij Burgers Zoo bivakkeren.
We gaan ons zeker vermaken deze paar dagen.

Ik hoop dat ik jullie als we eenmaal terug zijn kunnen verwennen met wat leuke foto's.



 

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n onverwachts uitje. En fijn dat je een goede deal had ook voor de tickets voor de dierentuin. Veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo doe je dat!! Heerlijk.....en fijn hoeft niet altijd ver te zijn. Heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jeetje wat leuk die onverwachter verwennerijtjes. goed zo ga zo door...
    hotel is goed hoor... als je maar schoon bedje hebt schone douche, voor de rest ben je er niet eens,, dus lekker genieten in ons eigen landje,,, maar nee john,,,het is niet het mooiste stukkie nederland he, want daar woon ik namelijk whahahaahah..lieverds geniet van alles....

    BeantwoordenVerwijderen

Op pad in eigen land.

Op pad in  En dat doen we. Ik heb me ooit eens ingeschreven bij Fletcher Hotels en dan krijg je met regelmaat aanbiedin...