woensdag 6 maart 2019

Aftellen begonnen Madeira



Het aftellen is dan  toch begonnen met nog 22 dagen te gaan! Nou lijken 22 dagen nog lang maar de weken vliegen toch voorbij.

We hebben inmiddels een berichtje gehad van de eigenaar van het app dat we een dag van tevoren een watsappje krijgen hoelaat we precies in het app terecht kunnen.We maken ons niet druk al is het wat later dan 14.00 uur we zullen ons vermaken en dan waarschijnlijk ergens een bakkie doen of Funchal in gaan.

Ook hebben we een andere auto genomen een Renault Megane met toch in het achterhoofd dat we daarmee beter kunnen klimmen en deze meer vermogen heeft om een berg op te komen.

Dan zijn we ook begonnen met het uitzoeken waar en wat we precies willen doen,zo ook de wandelingen,ik heb wat, hoop ik dan toch makkelijke uitgezocht zodat we niet aan het zuurstof hoeven met een hoop geklim en geklauter want deze "kwik fitte bejaarden" hebben daar geen zin in.


We gaan ook niet op "sjiek"en dus hoeft de handtas ook niet mee,we gaan echt de toerist uithangen en dus de rugzak mee.


Dit doet me wel een beetje denken aan een vakantie in Oostenrijk voelde me toen ook zo'n ........ en onze Tess was mee dus de vakanties werden aangepast.


Oke dit was toen nog in Spanje.
Maar goed Oostenrijk en nu we naar Madeira gaan heb ik ook zo'n gevoel van een ouwe lullen vakantie haha.Gelukkig hoef ik nu dan geen jodelahitie te horen.

Ik hoop ook dat we geen bussen met Chinezen tegen komen,maar denk dat ze Madeira nog niet ontdekt hebben,dit wordt natuurlijk vervolgd.

 We nemen maar een koffer mee want we zijn toch maar een weekje weg dusssss als jullie straks 2 vieze zwervers zien op de foto's dan zijn wij het.



Aan het milieu  doen we ook niet want we vliegen wat af van hier naar daar, want in dit jaar na Madeira staan er nog 2 kleine reisjes gepland en dat zijn Kreta en  Grieks Cyprus.
Deze blog zal straks eenmaal weer thuis uitgewerkt gaan worden want tijdens dit tripje ga ik daar geen tijd aan besteden.

Dus voor nu zeg ik tot ziens!

3 opmerkingen:

  1. Hahaha je bent nog niet weg of ik lig al in een deuk.....2 vieze zwervers....hahaha ik zie je al lopen. Heel veel plezier jullie 2, dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha gelijk heb je! En foei, zoveel vluchten, haha! Gelukkig zeg je milieu, en niet klimaat, kan dat woord bijna niet meer horen... Nog even en we worden zo'n poot uitgedraaid voor dat klimaat dat we niet meer op vakantie kunnen. Dus ik zou zeggen: geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk lekker genieten zoals dat moet en hoort. en dat vieze??? ach ben ik wel gewend van je whahahahahah heerlijk de voorbereidingen zijn ook altijd erg leuk...

    BeantwoordenVerwijderen

Op pad in eigen land.

Op pad in  En dat doen we. Ik heb me ooit eens ingeschreven bij Fletcher Hotels en dan krijg je met regelmaat aanbiedin...