vrijdag 6 september 2019

Snikheet op Cyprus.Het vervolg van de blog. 29 aug 2019.



De dag van vertrek nou ja de nacht! 







De avond dat we moesten gaan slapen was het hier in Nederland ook nog warm en er kwam van slapen eigenlijk niet veel we hadden uiteraard toch maar de wekker gezet want je weet nooit of je wel op tijd wakker zal zijn.
De wekker zou ons wakker maken om 1.30 uur.
Even ervoor om 1.20 uur werd ik al wakker door een knetterend onweer en lichtflitsen,en dus had geen zin meer om te blijven liggen.
Als we klaar zijn rijden we naar Aalsmeer om de auto te parkeren.
We worden mooi op tijd gedropt op Schiphol en door de douane, maar wat schetst onze verbazing, er hoeft niks helemaal niks uit de tassen, kunnen alles aanhouden,alleen de tassen in de bakken en klaar,jeetje zeg wat is dat lekker en wat ging dat super vlot, ik heb nog gevraagd waarom er niks uit de tassen hoefde, nou het was een nieuw systeem,prima dat werkte dat super en wij waren blij.

We lopen naar Gate-G 9.Vliegen met Tui.
Bij de gate kijken we altijd wat rond om te zien of er kinderen zijn, nou we schrokken ons te pletter, de ene buggy na de andere, baby's peuters en het waren er heul heul heul heul veel.Ik zag mijn geest al dwalen en dacht dat gaat gezellig worden in het vliegtuig.
Toestel was een 767, dus stoelen 2/4/2
gelukkig zaten wij met tweeen.En de kindjes niet echt in de buurt hoewel je er af en toe een kon horen janken oftewel krijsen.
De vlucht op zich was goed.






Lekker op tijd geland om 12.15 uur.
En dan kom je buiten het ging via de trap bij het vliegtuig en dan loop je tegen een muur op van klammigheid en hitte,wow dat was wel even wat.
De koffers zijn er snel en dan staat er buiten een Tui hostess op je te wachten en verteld ons met welke bus we mee moeten.
Ik dacht nog Cyprus heeft verschillende plaatsen en ze zullen toch niet met de kindjes daarheen gaan waar wij heen moeten?
Nou wel dus,het gesjouw met baby's en peuters en tassen en buggy's begon.
Het zat allemaal bij ons in de bus ik dacht 
🙈🙉🙊 

en tot overmaat van ramp allemaal naar hetzelfde resort.
😏
Daar waren we zo,lekker een kort ritje in een bus met airco hoeraaaaaa!!!
Inchecken dat duurde even en onze kamer was nog niet klaar.
We zijn maar ergens wat gaan eten en een koffie gaan drinken.
We worden gehaald dat onze kamer klaar is,dan mogen we in een soort golfkarretje en worden weggebracht.Het resort bestaat uit verschillende gedeeltes, wij mochten van alle 4 de zwembaden gebruik maken,maar de jongen die ons naar de kamer bracht zei dat we dat vast niet wilden omdat in het andere gedeelte Russen en Engelsen zaten.
We komen aan in ons studiootje en ons terrasje (we zaten beneden) in de volle zon.
Oei dacht ik dat is hier wel heel erg heet om te zitten, en ben maar gelijk zo vrij geweest om een parasol te vragen geen probleem die werd al snel gebracht.
Samen met het hoofd (denk ik) van de schoonmaakdienst lopen we het studiootje door om te horen of voor ons alles in orde was, heb ook maar gelijk om een broodrooster gevraagd,want die zag ik niet staan.
Nee verder prima in orde voor ons zo.


















Zalige bedden en kussens,heerlijke inloopdouche,uhm een broodtrommel nou die heb ik maar in de kast geparkeerd,een nespresso koffie app, met 2 cupjes de rest moest je kopen a 60 cent per stuk,vonden wij wel een beetje aan de prijs.
En een geweldige airco mens wat kun je daar toch blij mee zijn, eentje die ook geeneens geluid produceerde.We happy.

We gaan op pad om wat boodschappen in te slaan,om de hoek is een supermarkt en hier weten ze de prijzen ook wel.Maar goed we kijken toch nog even verder uiteindelijk we blijven toch die gierige Nederlanders om te zien of er nog ergens iets wat goedkoper te scoren was,maar toen werd ik even niet lekker door de hitte, mijn hart ging tekeer en Theo heeft even mijn pols gecheckt en inderdaad dat goed goed op en neer, ik was het beu en hebben we boodschappen bij het resort gehaald,het zweet gutste van onze koppen.

Inmiddels was het rond 18.00 uur heb mijn badpak aangetrokken en ben in het zwembad gedoken dacht lekker koel, maar nee het was alsof in een soepbad terecht kwam hahaha.
We zullen wel wennen aan de warmte.
Al vroeg gaan onze luikjes dicht en en liggen we heerlijk in een koele kamer,joepie.

Nog even een overzicht van het resort.
Wij verbleven in Aegon Village maar we zijn even gaan kijken waar de Russen en Engelsen zitten, giga groot daar wel.
Toch ook mooi aangelegd.
















Dit gedeelte was een all inclusive concept.


2 opmerkingen:

  1. Nou dat ziet er niet verkeerd uit, leuke studio zeg. En wat fijn als de bedden goed zijn.
    Had in Londen ook zo'n zalig bed.
    En alle babies en kinderen ver van jullie af of niet? Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg groot resort, denk dat je een goede keuze hebt gemaakt voor die van jullie. app is top om te zien, schoon en goede bedden top dus..

    BeantwoordenVerwijderen

Op pad in eigen land.

Op pad in  En dat doen we. Ik heb me ooit eens ingeschreven bij Fletcher Hotels en dan krijg je met regelmaat aanbiedin...