zondag 26 januari 2020

New York aan de Costa Blanca,Benidorm







Benidorm daar waar je kunt feesten,niet opvalt tussen de mensenmassa,je valt over de rollators en schootmobiels, je gymnastiek op het strand kunt doen en de overwinteraars het naar hun zin hebben.







Wij zijn er verschillende keren geweest deze periode, en heb er toch van genoten, gewoon op een terrasje of bankje zitten en mensen kijken,ik heb dan eigenlijk over commentaar op,heel slecht natuurlijk maar ja wie doet dat nou niet?
Veel winkels vooral de Chinese winkels waar ze werkelijk alles verkopen je kunt het zo gek niet bedenken of het is er.Ook veel meuk maar ik vind het zalig om er doorheen te struinen Theo loopt dan achter me aan met een gezicht is dit nu echt nodig?
Dan heb je in het oude centrum een straatje met alleen maar tapas bars,een drukte van heb ik jou daar mensen staan in de rij voor een plekje, en een gekakel niet normaal, het ziet er gezellig uit, (foto gemaakt tijdens het lopen)







En dan het uitzichtpunt,dat is nog niet zolang geleden opgeknapt.






Dan is het weer een heerlijkheid om terug te keren naar Albir,waar het een heel stuk rustiger is.











Wat ik al eerder zei de maand is voorbij gevlogen,we hebben alles weer gezien na de jaren dat we hier weg zijn gegaan.
Ontzettend getroffen met het weer, want in het verleden hebben zo nu en dan het best koud gehad hier.






Boulevard in Albir en hier dus ook een walk of fame.
Dit was een kort blogje over onze maand Costa Blanca.Uiteraard zijn er ook dagen geweest dat we lekker niks hebben gedaan en hebben genoten van de zon op het balkon.
De volgende bestemming staat al weer klaar en dat wordt Griekenland het eiland Kefalonia.
Dat duurt nog even voor het zover is maar zal daar tzt ook een blog over gaan maken.





Tot een volgende keer.


4 opmerkingen:

  1. Heerlijk Jacq!! Jullie hebben genoten.....ik vind die lastste 2 foti's zzzooo mooi!! Al kennen we elkaar niet persoonlijk, ik vind jullie een super koppel! Dikke knuffel en tot de volgende reis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel saskia ,meestal gaat het goed ja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat een leuke foto's, die laatste 2. Jullie stralen.
    Heerlijke tijd hebben jullie gehad. Toch maar even mee kunnen pikken deze weken, top.
    Op naar de volgende trip.
    Bedankt voor de blog, vond het zoals altijd weer leuk om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie zijn een heerlijk stel ��. Lekker genoten in Spanje, mooie foto's in van het uitkijkpunt. Dank voor je blog een tot de volgende keer ��

    BeantwoordenVerwijderen

Op pad in eigen land.

Op pad in  En dat doen we. Ik heb me ooit eens ingeschreven bij Fletcher Hotels en dan krijg je met regelmaat aanbiedin...