vrijdag 19 oktober 2018

Als ik dit had geweten? Rhodos stad.Dinsdag 9 oktober.



Vandaag besluiten we om naar Rhodos-Stad te gaan.
Om 9.30 uur gaan we de deur uit.


 Ja zoek het maar uit!



Ik zie al snel dat het druk is in de stad en mijn humeur loopt al ietwat naar beneden.
Het is een poosje zoeken naar een parkeerplaats maar uiteindelijk na een paar rondjes toch iets gevonden.
En dan gaan we aan de tippel,ik moet zeggen Rhodos Stad heeft echt mooie plekken en vooral mooie prijzen.













Kastelen,inkijkjes, pleintjes,doorkijkjes,molens,straatjes en mensen.


Gezellig achter een vlaggetje aanlopen.





Ik snap nu ook wel dat Theo altijd zegt Jac zet je voeten recht,hahahah wat ziet dit er dom uit!!

Oke we gaan weer even verder met de doorkijkjes ect ect.
















Druk druk druk brrrrr.
Ik moet erg oppassen want ik kan erg lastig worden als het druk is.






Hehe dan even een rustig plekje kan ik even bekomen hahahah.


En dan zit er nog een heerlijke muziek te maken ik heb er echt van genoten,niet dus!


Ik wil graag naar de Synagoge maar dat is een museum geworden jammer,aangezien ik zelf bijna een museum ben sla ik dit dan maar over.





Ja echt Theo is toch ook mee.

We hebben het gezien en gaan richting Mandraki Haven.





















Daar ligt voor wat geld denk ik.
Tijd voor koffie.
En als ik had geweten wat we moesten afrekenen had ik er de hele middag blijven zitten en er 3 uur over gedaan om mijn gebakje op te eten,alsof die grieken nog niet genoeg geld gekregen hebben.




Hap hap,toen kon ik nog een beetje lachen,na de rekening dus niet meer,ze hebben ons een oor aan genaaid.
2 Koffie en 2 gebakjes jawel 20 euro.
Dit hebben we dus nog nooit ergens meegemaakt,normale prijs in Griekenland voor een frappe of een cappucino 2.50,2.80 en soms zelf 1.40 euro.

Maar goed wat doe je eraan een volgende keer eerst maar vragen wat het kost denk ik.Theo heeft nog gevraagd of het wel goed op de bon stond ,ja dus.
Het deed me denken aan Tarpon Springs in Florida daar wisten ze de prijzen ook wel.

Maar we stiefelen dan maar weer verder,





We zijn er klaar mee zoeken de auto weer op en gaan richting app.
In de avond eten we wat bij het restaurant wat bij het app hoort.



Dan trappen we het af en gaan lui zijn op de kamer.





2 opmerkingen:

  1. Die pita gyros ziet er zalig uit! En hopelijk waren de gebakjes dan superlekker voor dat geld.
    Rhodos stad lijkt me wel mooi, maar wel druk evengoed nog dan he, in deze tijd. Laat staan in het hoogseizoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oww meis jullie zijn op zijn nederlands gezegt genaaid whahahahaha. sorry lig in een deuk..trouwens dat bed van je he, was dat kleinere bedje van theo niet zachter of wou je perse die grotere??? jaa wat er zit best verschil in he,,, de uitzichtjes, de stegen erg mooi, maar de mensen,,, sja....

    BeantwoordenVerwijderen

Op pad in eigen land.

Op pad in  En dat doen we. Ik heb me ooit eens ingeschreven bij Fletcher Hotels en dan krijg je met regelmaat aanbiedin...