vrijdag 19 oktober 2018

Zoeken naar de Seven Springs ,Anthony Quin Bay. Maandag 8 oktober.





Vandaag gaan we naar Seven Springs,ik had op internet gezien dat het mooi moest zijn,maar sjezus wat een tegenvaller en wij maar zoeken naar die Springs.

Gelukkig geen entree wat dat zou te zot zijn voor woorden.
We gaan aan de wandel en zoeken we zien een plasje water,en vragen ons af zou dit dan?????
Er zou ook een waterval moeten zijn,we komen een paar koppels Nederlanders tegen en we vroegen weten jullie waar de waterval is? 
Nou nee zeiden ze we hebben geklommen en is een gevaarlijk padje en geen waterval gezien als ik jullie was zou ik het risico niet nemen,Theo en ik kijken elkaar aan en dachten dus hetzelfde dit gaan we niet doen.
Je kunt blijkbaar door een tunnel richting waterval, maar die tunnel is donker en  smal en je moet door het water voor mij zou dat betekenen dat ik tot mijn knieen door het water moet, nou nee daar begin ik dan ook maar niet aan.





We lopen wat rond maar wat een afgang dit zeg.











Pauwen zijn er ook en eentje met een blij hoofd,haha







Nou dat waren de Springs dus,een beetje water.
Na deze afgang rijden we maar weer verder en gaan eens kijken bij Anthony Quin Bay en dat was een stuk beter, goh wat was het daar mooi, niet dat je daar nou wilt liggen om bij een ander in zijn hut te kijken maar de baai was erg mooi.

Onderweg komen we geiten tegen en die lopen dus gewoon ook op of langs de kant van de weg.











Hmm toch iets anders dan beren langs de weg!!!

We komen eerst nog langs Afandou Beach uhm kijk zelf maar, op internet stond een van de mooiere stranden van Rhodos,ach ik zeg maar niks.








We komen aan bij de Baai en dan word ik blij hoor, god wat is het hier mooi.













We nemen een frappe en zitten eerste rang lekker te genieten.
















We hebben hier een tijdje gehangen was gewoon zo heerlijk.
We komen in gesprek met Amerikanen want ja de taal herken je direct.Ze kwamen uit Minnesota,en deden een trip naar Rhodos omdat die mevr haar vader inmiddels 83 jaar, jaren geleden op Rhodos had gewoond en hij wilde nog eens terug.
We hebben gezellig gebabbeld (en ja dat kan ik soms best wel). 
Dan wordt het tijd om weer op te stappen,en we zien nog veel moois onderweg.








We rijden weer weg van dit moois.
Even langs de Lidl voor wat boodschappen.
In de middag nog even poosje bij zwembad relaxen en in de avond nog een mooie wandeling met als afsluiter een lekkere koffie bij de Deli Market.





Twas weer een mooie dag,we hebben het weer heerlijk gehad.


4 opmerkingen:

  1. Die baai is prachtig zeg! Daar kun je zeker wat uurtjes doorbrengen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeten: jammer dat er zo weinig mensen moeite nemen om even een comment achter te laten. Was de enige op bijna alle dagen! Nu maak je zo'n blog ook voor jezelf voornamelijk, maar toch...

      Verwijderen
  2. Ik ben er ook nog....hahaha....lees meestal een paar dagen en laat dan een bericht achter. Wat een lullig watertje zeg die Spring!! Maar die baai maakt veel goed, echt picture perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben er ook wel Cindy maar had ff iets anders te doen..
    spring valley ..ik zeg niets... maar die baai perfect om daar ff lekker bij te komen en te gluren...

    BeantwoordenVerwijderen

Op pad in eigen land.

Op pad in  En dat doen we. Ik heb me ooit eens ingeschreven bij Fletcher Hotels en dan krijg je met regelmaat aanbiedin...