donderdag 25 oktober 2018

Trianta,Maandag 15 oktober en Dinsdag 16 okt strand.

Trianda is een gezellige badplaats en bestaat uit een oude en nieuwe, meer toeristische, centrum. In het nieuwe deel van Trianda vind je de winkeltjes, bars, disco's, restaurants, tavernes en terassen. Hier liggen ook vooral de luxere hotels.

En inderdaad wij hebben enorm grote hotels gezien.
Verder vonden wij er niet zoveel aan, maar goed een beetje gewandeld want ja beweging moet er ook in zitten he!

We komen een Engels koppel tegen en raken daarmee aan de praat,ook Amerika gangers dus ja we hadden wel wat te kletsen.
Na een kleine 2 en half uur hebben we het hier ook wel weer gehad en rijden terug naar app we kleden ons om en gaan nog een poosje op onze rug liggen bij het zwembad.In de avond gaan we nog even een lekkere wandeling maken richting dorp.
Dorp zelf is eigenlijk niet veel aan, zijn wat winkels, taverne's uiteraard een kerk.

Pleintje.
Ik had eens gevraagd waarom de onderkant van de bomen wit gekalkt zijn dat zie je praktisch overal dat is dus tegen insecten.

En dan is het Dinsdag 16 oktober de laatste volle vakantie dag.

We nemen nog een dagje strand.

Er staat behoorlijk wat wind en daarom "liggen" de parasols.

We houden het een hele dag vol en er is bijna niemand op het strand.
In de avond gaan we de koffer weer inpakken en zit het er echt bijna weer op.

Woensdag 17 oktober.

We laten de wekker op tijd aflopen nemen een douche en gooien de laatste dingen in de koffer,om 8 uur gaat Theo nog broodjes halen en nemen we ons laatste ontbijtje in Rhodos.
De andere gasten worden om 9.20 uur opgehaald door Corendon maar omdat wij de auto hebben en die moeten gaan inleveren,zijn wij mooi de meute voor met inchecken.
Bij het verhuurbedrijf is alles weer zo klaar en worden we met een busje naar het vliegveld gebracht dit ritje is kort een 10 min.
De balie is al open en we zijn de eersten dus zalig, inchecken en klaar zijn we, en zitten op stoel 6 ieder aan een gangpad.
Het is een beetje bewolkt en kunnen heerlijk even buiten zitten en nemen nog een kop koffie ook hier op het vliegveld weten ze van prijzen een kleine cappucino kost 4.50 euro.
Tijd om door de poortjes te gaan hier geen stress gedoe en ook dit gaat lekker vlot.
We lopen nog even door de winkels maar ik vind de prijzen echt belachelijk een nagellakje 15 euro nou oke ik haal die zoals altijd wel bij de Hema hahah.

De vlucht gaat prima ik heb een aardig koppel naast me en soms babbelen we even wat.
Aankomst in Maastricht 14.30 uur helaas was het tijdje wachten op de koffers en je zou zeggen zo'n klein vliegveld da's zo gepiept maar nee.
Een uurtje wachten dus!

Dan op naar huis en uiteraard kom je rond deze tijd in langzaam rijdend  is stilstaand verkeer terecht zeker bij Eindhoven.
Maar we komen heelhuids thuis en de vakantie zit er nu echt op.We hebben het weer heerlijk gehad bijna elke dag op stap en mooie en leuke dingen gezien en gedaan.

Maar we treuren niet wachten rustig af op de volgende.

En misschien tot een volgende keer!
Iedereen bedankt voor het meelezen!

1. Jet was weer een heerlijk relaxte vakantie. Dank voor je leuke blog en tot de volgende keer, dat zal wel snel zijn 😆😆😆

2. Heerlijk relaxte laatste dagen, genieten van het strand, de zon nog even opnemen. Want hier is het over met de pret... En nu aftellen naar de volgende, volgens mij nog geen 2 maanden.
    Bedankt voor de blog en tot de volgende keer weer. Of niet haha! Kijk maar of je dan gaat bloggen.

3. moet je ff hans anders gaan whaahhaah, sorry
    wijffie dank je wel voor je mooie en vooral leuke blog..
    mooie dingen gezien ,lekkergenoten zoals dat hoort he...
    op naar de volgende, nog maar een paar weekjes.6? whahahahah knuffels

Op pad in eigen land.

Op pad in  En dat doen we. Ik heb me ooit eens ingeschreven bij Fletcher Hotels en dan krijg je met regelmaat aanbiedin...