vrijdag 19 oktober 2018

Ken je dat blijven haken met je flip flops. Donderdag 11 oktober dag 6.





Vandaag een niks doen dag.
Nou ja een klaagblogje dan misschien ook wel even leuk.

Het bed dan nou dat is gewoon *&^%,inmiddels heb ik een ander een dunner kussen gekregen maar eigenlijk is die ook niet lekker,dan het matras mijn god dat is pas een ramp harder dan hard kon het gewoon niet en dus maar een oplossing gezocht het scheelde iets.


Je moet iets toch?
Ik kreeg af en toe ook iets van de bekende blauwe lamp van Red mijn vakantie.


Beetje spinrag?
Het douchen dat was pas een avontuur.
Hele badkamer werd een zwembad.








Het gordijn was een beetje kort en dus met douchen de hele badkamer nat, ik drukte af en toe al handdoeken achterover om die op de vloer te leggen.
Maarre de schoonmaakster hadden allemaal van die mooie lange zwarte haren en die die vond je dus overal en als ik iets echt heel smerig vind is haar van een ander.
Nou en als je dan klaar was en ik ging de vloer ff drogen met die handdoek dan kon je zien dat de vloer ook niet echt schoon was,je veegt gewoon al die gore zwarte haren mee van de ene kant naar de andere en wat er dan gebeurd,je wilt je flip flops niet uit doen en zo ga je dan vanzelf leren huppelen en balanceren op een been om je slip aan te krijgen,en dan blijf je lekker hangen in een pijp.

Want dat schoonmaken met de mop,zag ik gelukkig maar op het laatste  moment dat die mop,daar gaan ze eerst mee door het restaurant,dan het straatje, dan bij de toiletten die bij zwembad zijn en ik denk dat ze dan je app komen doen,tis net zoiets als eerst toilet schoonmaken en met zelfde doekie je aanrecht brrrrrr hahahah visioenen krijg je ervan,blauwe lamp complex.

Nou en als dan mop moet drogen doe je dat zo.





Hang het gewoon in de boom bij het fruit.
Goh jac maak je gewoon niet druk punt.......waarom ga je eigenlijk op vakantie.

In de lobby was een tafel en daar lagen allemaal boeken op die je kon mee nemen om te lezen ook zoiets deed me denken aan de bieb vroeger snotjes erin en koffie vlekken het was dus heel vaak de handen wassen ik heb 2 boeken uitgelezen maar wel de schone uitgezocht.





Maar nee verder ging alles goed hoor.
De lobby zag er keurig uit,die dan weer wel!





Bij het zwembad werd ook iedere morgen schoongemaakt,tafels en asbakken mooi  schoon met ook hetzelfde doekje.





 Vliegtuigen.
We zaten vlakbij het vliegveld en elke 5 min kwam er wel een vliegtuig over,moet zeggen we kennen inmiddels alle vliegtuigen,leuk om te spotten.













Het was net weer even of ik in Aalsmeer woonde waar als we in de tuin zaten ook af en toe onze klep moesten houden omdat je anders elkaar niet kon verstaan.



Poezen.
Meer dan genoeg waren er.
Zo brutaal dat ze gewoon je app in kwamen lopen, we hebben er eens een gehad die onder het bed kroop,er niet meer weg wilde hebben toen maar de voordeur ook open gezet zodat ie er daar weer uit kon.



Bij het tafeltje aan de poten zat ook een dot zwart haar logisch toch dat als ze gaan moppen alles overal komt.


Afval of wonen op een soort vuilnisbelt.
De Grieken schijnen nergens iets om te geven en als je dan op tv ziet over afval en dat we zuinig moeten zijn op onze aarde, nou dan mogen ze hier eens gaan beginnen, er ligt werkelijk overal afval,langs de wegen, in de straten,bosjes, je vind echt alles,wat dat betreft zo jammer het is overal echt smerig.
Trouwens dat is geloof ik overal in de zuidelijke landen.



En dit stelt dan nog niet eens iets voor.
Helaas de mensen doen het zelf, ik heb me wel een beetje geergerd hieraan wat is toch niet nodig zo je afval overal maar neer te gooien.

Bloemen.
Echt veel mooie bomen en bloemen gezien,ik hou ervan.

















Scooters.
Nee maar die stinken een uur in de wind niet normaal,en hoe ze rijden vliegen van links naar rechts en soms met 3 man op een scooter meest nog zonder helm ook,we hebben ons afgevraagd zo ook met auto's die zouden hier niet door een keuring komen.









Maar nee hoor verder is alles oke met ons en dus tot morgen!

4 opmerkingen:

  1. Hahahha, lig in een deuk. Volgende keer toch maar een 5 sterren hotel boeken ;-)
    Gadver, ja, die haren, bah.
    Dat afval in die landen is verschrikkelijk, ze gooien overal alles neer. Hier in NL valt het dan nog mee...
    Dat katje, wat schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha heerlijk mens ben je....ik ga ook over m8jn nek van haren. Ben de Griekse mentaliteit wel gewend, mijn ouders hebben op Kreta gewoond. Vuil veeg je onder de mat en je afval inclusief koelkast gooi je buiten in het mooiste stukje natuur!! Verschrikkelijk gewoon.....maar mooi is het wel en de Grieken zijn super gastvrij....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahahaha wat moet ik toch altijd lachen om jou🤪 vies die haren bah bah, maar de bloemen zijn prachtig💐

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sja meis, je schrijft altijd vol humor. laten we eerlijk zijn, veel Nederlanders weten ook niet hoe ze het strand in eigen land moeten achterlaten!!! snap dat niet, dooi je afval in een plastic xzakkie en dan op het strand staan overal bakken, van mijn part neem je het mee terug waar je vandaan komt... zo moest dat ook ff kwijt. oop naar de volgende dag hahahahah

    BeantwoordenVerwijderen

Op pad in eigen land.

Op pad in  En dat doen we. Ik heb me ooit eens ingeschreven bij Fletcher Hotels en dan krijg je met regelmaat aanbiedin...